1. Forum
  2. >
  3. Konu: German
  4. >
  5. "Ich esse einen Apfel."

"Ich esse einen Apfel."

Çeviri:Ben bir elma yiyorum.

January 5, 2016

19 Yorum


Selvi64

Ben bir elmayı yiyorum. Olmalı bence.

January 29, 2016

Puthinatorr

zaten öyle.Ben öyle yazdım doğru kabul etti

September 26, 2016

MesutErkul

neden ein Apfel değil de einen Apfel oldu ?

February 25, 2016

HalukManav

Elma burada "essen" fiilinden dolayı "akkusativ" formda çünkü.

skill/de/Akkusativ

June 13, 2017

Cemile537861

Ben eine yazdığım için kabuletmedi (einen) olmalıymış

June 17, 2019

ErhanGkmen

ingilizcedeki a an gibi ingikizcede a apple diyebilir misin?

December 14, 2018

siyam39

Bence de akusativ artikel kullanılıyorsa çevirisi de öyle olmalı. Ama bir açıklaması vardır elbet, umarım birisi aydınlatır bizi.

May 23, 2016

canersevince

elmayı yiyorum olacak

November 10, 2016

enanasya

Veya 'elmayı yerim' ama kabul etmedi.

May 19, 2018

Selvi64

Cümlede (einen Apfel) akkusativ değil mi?

January 29, 2016

Didemmmm

Akkusativ ne

March 29, 2016

PelinDanma

akkusativ aslında ismin i hali karşılığı olarak geçiyor ama ben de elmayı yiyorum olmamasına şaşırdım.

May 12, 2016

ZeynepPekt4

Kelimenin akkusativ hali elmayı diye olmalı ama cevapta kabul edilmiyor

July 10, 2017

NisaNur924662

Daha konuşamadan doğru yaptın dedi

October 11, 2017

Kolnikolya

Cümle yanlış değil ama konuşma anına göre tasarlanmış. Konusma anında elma işaret edilir ve i haline ihtiyaç kalmaz.

July 31, 2016

Kolnikolya

Türkçe kaynaklı yazım gramatikği baya bir çalışmışlar türkçe'ye :-)

July 31, 2016

_Gulsum_

yaaaaaaaaa ben gercekten sinirleniyom!!!!!!!!! Şu çöp mikrofon açılmıyoooo!!!!!!!!!

November 29, 2017

0z9ur

Bir elmayı yerim

doğru değil mi?

July 26, 2019

Bulistark

"Bir elmayı yiyorum" yazdım olmadı?

August 20, 2019
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.