"My daughter does not know how to count."

Překlad:Moje dcera neumí počítat.

January 5, 2016

8 komentářů

Řazení od nejlepšího příspěvku

Tom206110

mám dotaz - "moje dcera neví jak to spočítat" - je to sice krkolomné, ale podle mě by to mělo být přijato :(

September 12, 2017

MirkaEberlov

Tohle mi připadá jako logický překlad. Pro mne je to přijatelnější, protože mám, možná mylně, zafixováno, že něco neumět je s cannot.

October 6, 2017

AlenaAlena646941

Taky jsem to takhle přeložila :-)

January 8, 2018

GuviJ

Mou říct "My daughter can't to count?"

January 5, 2016

kacenka9

To ne, ale slo by "My daughter cannot count". Za 'can', 'must' se nedava sloveso v infinitivu.

January 5, 2016

jgstcd

"Count" je tady infinitiv. Ne ze by se dalo poznat, protoze anglicky infinitiv se tvarove nelisi od jinych forem slovesa, ale stejne je to infinitiv.

January 6, 2016

Jirka447

je možné vypustit "how" ? česky by to šlo... nebo je fráze? díky

November 19, 2016

jgstcd

"Can" je modalni sloveso. Pokud se pouziva infinitiv s modalnim slovesem je to bez "to".

January 5, 2016
Naučte se Anglicky za pouhých 5 minut denně. Zdarma.