Duolingo je nejoblíbenější způsob na světě, jak se naučit jazyk. A co je nejlepší, je 100% zdarma!

"My daughter does not know how to count."

Překlad:Moje dcera neumí počítat.

před 2 roky

8 komentářů


Tom206110
Tom206110

mám dotaz - "moje dcera neví jak to spočítat" - je to sice krkolomné, ale podle mě by to mělo být přijato :(

před 1 rokem

MirkaEberlov

Tohle mi připadá jako logický překlad. Pro mne je to přijatelnější, protože mám, možná mylně, zafixováno, že něco neumět je s cannot.

před 11 měsíci

AlenaAlena646941

Taky jsem to takhle přeložila :-)

před 8 měsíci

GuviJ

Mou říct "My daughter can't to count?"

před 2 roky

kacenka9
kacenka9
Mod

To ne, ale slo by "My daughter cannot count". Za 'can', 'must' se nedava sloveso v infinitivu.

před 2 roky

jgstcd
jgstcd

"Count" je tady infinitiv. Ne ze by se dalo poznat, protoze anglicky infinitiv se tvarove nelisi od jinych forem slovesa, ale stejne je to infinitiv.

před 2 roky

Jirka447

je možné vypustit "how" ? česky by to šlo... nebo je fráze? díky

před 1 rokem

jgstcd
jgstcd

"Can" je modalni sloveso. Pokud se pouziva infinitiv s modalnim slovesem je to bez "to".

před 2 roky