Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"Sofern du bezahlst, trinke ich."

Çeviri:Eğer sen ödersen ben içerim.

2 yıl önce

13 Yorum


zey_len

"Eğer ödersen , içerim " doğru kabul etmesi lazım ama etmiyor. Türkçede gizli özne kullanımı var seçeneklere eklenmeli...

2 yıl önce

firan1

''sen ödersen ben içerim'' i nede kabul etmiyor? zaten koşul cümlesi

2 yıl önce

onur256380

Bu cumlede onemli olan,vurgulanmak isteyen eğer kelimesi bu nedenle kullanmalisin

2 yıl önce

susuleyman

"şayet sen ödersen ben içerim" dedim şayet i çizdi

2 yıl önce

dkantokmak

ödeyeceksen içerim i yanlıs kabul ediyo.tamamen saçma

2 yıl önce

MbrtMbrt

ödeyeceksen gelecek zaman olduğu için kabul etmemiş olabilir

1 yıl önce

yelizdoker19

şayeti de kabul etmeli

2 yıl önce

derbartes1

neden ich trinke değilde trinke ich

1 yıl önce

alen21
alen21

hazirlayan arkadaslarin emegine saglik ama türkce-almanca profesürü bu testleri gecemez.iki dilde de anlam farkli cümlelerle ifade edilebilir ama burda nerdeyse sadece tek cümle kabul ediliyor her soruda ayni sey

1 yıl önce

ardorados

birebir tercüme mümkün değil, olabilecek her türlü cevabın kabul edilmesi lazım.

1 yıl önce

I8Q2S8Bn

eğer ödersen içiyorum yazdım kabul etmedi

1 yıl önce

I8Q2S8Bn

eğer ödüyorsan içiyorum u da kabul etmiyor

1 yıl önce

desario22

merhaba bir sorum olacak acaba yukarıdaki cümlede virgülden sonra fiilin gelmesi şart mı ? Sofern du bezahlst,ich trinke diyebilir miyiz ?

11 ay önce