"My nejsme občané."

Překlad:We are not citizens.

před 2 roky

5 komentářů


M.A.T.A.F.A.K

Proč tam nemůže být člen a citizens?

před 2 roky

widle
widle

Protože člen "a" se může použít pouze v jednotném čísle. V množném čísle je neurčitý člen prázdný.

před 2 roky

pavvvka

proč prosím nemohu napsat ve tvaru "We aren´t citizens" ?

před 1 rokem

widle
widle

Protože tam nemáte apostrof, ale diakritickou čárku. Počítač pak správně nepozná, co máte na mysli. Jinak tu větu máte správně.

před 1 rokem

Jenda-48
Jenda-48

"Nejsme obyvatelé měst." Váš překlad je poloarchaismus. Městské státy byly ve starověku, jejich příslušníci byli citizens. Ano jejich příslušníci byli občané, např. Athéňané. Nebo je to zde exkurz do historie? Pak tedy ještě přidejte otroky a středověké nevolníky. Zbaveni občanských práv jsou vězni. Ti skutečně v našem pojetí nejsou občané.

před 4 měsíci
Naučte se Anglicky za pouhých 5 minut denně. Zdarma.