1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "Knowledge is power."

"Knowledge is power."

Překlad:Vědění je moc.

January 6, 2016

6 komentářů


jardanovk

POZNÁNÍ je moc, popř. síla??

September 11, 2016

David690265

Proč nemůže být znalost je síla?

January 6, 2016

widle

Protože pokud by šlo o jednu jedinou znalost, musel by být v té anglické formulaci člen. Jelikož tam není, jde o nepočitatelný souhrn vědomostí/znalostí.

January 6, 2016

Vlcek1942

Ale teď jsem se ukliknul a vybral 'síla' a přijalo to tuto možnost. Takže jak je to s významem 'power'? 'Síla' nebo 'moc', nebo obojí za určitých podmínek? Díky.

August 17, 2017

widle

Lze obojí, "power" je i politická moc, i síla ve smyslu energie (například "horse power" je koňská síla).

August 17, 2017

StandaBe

znalost znamená moc je významově správný překlad

April 22, 2019
Naučte se Anglicky za pouhých 5 minut denně. Zdarma.