"Knowledge is power."

Překlad:Vědění je moc.

před 2 roky

7 komentářů


jardanovk
jardanovk

POZNÁNÍ je moc, popř. síla??

před 2 roky

David690265

Proč nemůže být znalost je síla?

před 2 roky

widle
widle

Protože pokud by šlo o jednu jedinou znalost, musel by být v té anglické formulaci člen. Jelikož tam není, jde o nepočitatelný souhrn vědomostí/znalostí.

před 2 roky

Vlcek1942

Ale teď jsem se ukliknul a vybral 'síla' a přijalo to tuto možnost. Takže jak je to s významem 'power'? 'Síla' nebo 'moc', nebo obojí za určitých podmínek? Díky.

před 1 rokem

widle
widle

Lze obojí, "power" je i politická moc, i síla ve smyslu energie (například "horse power" je koňská síla).

před 1 rokem

krabicka3693

proč není Knowledge bráno i jako Vzdělání?

před 1 měsícem

widle
widle

Protože vzdělání je víc než jen znalosti.

před 1 měsícem
Naučte se Anglicky za pouhých 5 minut denně. Zdarma.