Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"Das sind die wichtigen Fragen."

Çeviri:Bunlar önemli sorular.

2 yıl önce

6 Yorum


deti1959
deti1959

"Das sind" yerine "Diese sind" kullanılsa daha doğru olmaz mı?

2 yıl önce

mizinamo
mizinamo

Hayır.

Yeni bir konu varsa, "Das ist... / Das sind..." en uygun.

"Diese sind die wichtigen Fragen", "Diese Fragen sind die wichtigen Fragen"-ın kısası.

Sadece göstermek istersek ("bu sorular" değil, "bu/bunlar" gibi), "Das" deriz.

2 yıl önce

oduman77

Diese Fragen sind die Fragen= Bu sorular önemli sorulardır.demek mi oluyor?

11 ay önce

mizinamo
mizinamo

Diese Fragen sind die wichtigen Fragen. = Bu sorular, önemli sorulardır.

11 ay önce

oduman77

Vielen dank. :-)

11 ay önce

Luke930683
Luke930683

"Das sind" yerine "DIES sind" kullanılabilir. "Das sind die wichtigen Fragen." = "Dies sind die wichtigen Fragen." Ama: "DiesE Fragen sind wichtig."

3 ay önce