"Das sind die wichtigen Fragen."

Çeviri:Bunlar önemli sorular.

January 7, 2016

6 Yorum


deti1959

"Das sind" yerine "Diese sind" kullanılsa daha doğru olmaz mı?

January 7, 2016

Luke930683

"Das sind" yerine "DIES sind" kullanılabilir. "Das sind die wichtigen Fragen." = "Dies sind die wichtigen Fragen." Ama: "DiesE Fragen sind wichtig."

April 24, 2018

mizinamo

Hayır.

Yeni bir konu varsa, "Das ist... / Das sind..." en uygun.

"Diese sind die wichtigen Fragen", "Diese Fragen sind die wichtigen Fragen"-ın kısası.

Sadece göstermek istersek ("bu sorular" değil, "bu/bunlar" gibi), "Das" deriz.

January 7, 2016

oduman77

Diese Fragen sind die Fragen= Bu sorular önemli sorulardır.demek mi oluyor?

August 18, 2017

mizinamo

Diese Fragen sind die wichtigen Fragen. = Bu sorular, önemli sorulardır.

August 18, 2017

oduman77

Vielen dank. :-)

August 18, 2017
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.