1. Forum
  2. >
  3. Topic: Polish
  4. >
  5. "Do animals have emotions?"

"Do animals have emotions?"

Translation:Czy zwierzęta mają uczucia?

January 7, 2016

7 Comments


DankaEagle

Dlaczego nie moge napisac "czy maja zwierzeta uczucia"?


Jellei

To nie brzmi naturalnie. Taka kolejność słów pasowałaby tylko w poezji.


Rafkens

Dlaczego nie przeszło: "Czy zwierzęta posiadają uczucia"? Mieć = posiadać


Jellei

'posiadać' jest trochę konkretniejsze, ale ok, dodałem.


Kat124795

Czemu sie mowi uczucia a nie uczucie?:)


mihxal

"Uczucia" is plural. "Uczucie" is singular.


Vegan_wins

Of course they do!

Learn Polish in just 5 minutes a day. For free.