1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "This will reduce its value."

"This will reduce its value."

Překlad:Tohle sníží svou hodnotu.

January 7, 2016

9 komentářů


gaston68cz

Trochu mě tu zaskočila dvojice "this ... its". Znamená to že skutečně toto samo sobě sníží hodnotu, jako ekvivalent "it ... its"? Můžete uvést reálné použití?

Mně napadlo jenom že stojím u baráku při povodních a říkám že "Tohle sníží jeho hodnotu", tedy to co snižuje je něco jiného než to čehož hodnota poklesne.


Filomena.Prvni

Větu jsem si přečetla několikrát a na smysl jsem nepřišla. Potřebovala bych též nějakou historku, kde je tato věta použitelná.


Kamenickae

proč tam nemůže být místo its value it is value


kacenka9

Protoze 'its' se nerovna 'it is'. V teto vete je 'its' privlastneni predmetu. Treti osobe, ktera neni on nebo on. His, hers, its.

Vy mate asi na mysli "it's" jako srazeninu 'it is'. Ale tam musi byt apostrof.


Kamenickae

já to právě proto vždy rozkládám protože nevím jak se u mě na notasu píše apostrof proto to vždy rozdělím místo its s apostrofem píšu it is ale tady mi to tu odpověd neuznalo


kacenka9

protoze to neni it is. Neuznalo spravne.


celemios

No jako upřímně... proč tam nemůže být 'Tohle sníží hodnotu tamtoho' ?


VladimrF

Jako že: "Tohle bude devalvovat" ..? Prodej akcie Microsoftu, protože umřel Bill Gates, například?

Naučte se Anglicky za pouhých 5 minut denně. Zdarma.