1. Форум
  2. >
  3. Тема: English
  4. >
  5. "I eat the strawberry."

"I eat the strawberry."

Переклад:Я їм цю полуницю.

January 8, 2016

13 коментарів


GyMl4

Те відчуття коли ти серйозно їсиш полуницю


LoraLymar

Почему в одном задании A Strawberry в другом The Strawberry


deniko
Mod

Тому що ангілйською обидва речення:

I eat a strawberry

та

I eat the strawberry

але використовуються в різних ситуаціях. Коротко про артиклі в теорії до першого уроку:

https://duome.eu/tips/uk/en


Lanka936074

Вона реально каже "a strawberry", a не "the strawberry" поміняйте озвучку


greg.mort

Ні, каже «the strawberry», просто «eat» та «the» зливаються.


Shanna432619

Погоджуюсь


tPXF14

Тупий перекладач


kG221

вона реально каже "а" не "the", поміняйте озвучку


greg.mort

Ні не каже. Просто eaT-The зливаються в одне слово.

Не забувайте, тут не начитана озвучка а робот (text-to-speech).


ShramOksana

Я не можу сказати!!!


kE7l6

Я їм полуницю, я їм трускавку, трускавка це те саме зо полуниця


kE7l6

Чому зарахували як помилку


Iren___

Чому не "a strawberry?"

Вивчайте англійську мову, приділяючи цьому лише 5 хвилин на день. Безкоштовно.