Το Duolingo είναι ο πιο δημοφιλής τρόπος για να μάθεις ξένες γλώσσες σε όλο τον κόσμο. Και το καλύτερο; Είναι 100% δωρεάν!

"Sleeping is important."

Μετάφραση:Ο ύπνος είναι σημαντικός.

πριν από 2 χρόνια

9 σχόλια


alexferggy

The sleep is important?? Ταιριάζει??

πριν από 2 χρόνια

ismetpajova

Ναι, ειναι το ιδιο

πριν από 2 χρόνια

JacobPast177
JacobPast177

*The sleep is important δεν είναι σωστό. Κοιτάξτε εδώ:

http://brixfax.co/ma/grammar/the_articles/no_definite_article/

Επίσης δεν παίρνουν [οριστικό] άρθρο όλα τα κοινά ουσιαστικά που όμως στην συγκεκριμένη περίπτωση έχουν χρήση γενική ή/και είναι στον πληθυντικό: boys like football, motorcycles can be very dangerous, malls are great places for shopping, cats can see in the dark, basketball is a very exciting game.

πριν από 7 μήνες

FeiVro

Οταν γραφω sleeping is important στη μετάφραση ο υπνος είναι σηναντικος μου το λαμβανει ως λανθασμένο. ..και στην επομενη προταση που το διορθωνω κ χρησιμοποιώ The sleep is important μου τα παιρνει ξανα ως λανθασμενο κ θεωρει σωστο το προηγουνενο που εγραψα...Τι γίνεται μπορει να μου εξηγησει καποιος γιατι συμβαινει αυτο ;;

πριν από 2 χρόνια

ismetpajova

Λογικα ο τροπος που το λες διμιουργη καποια αλλη λεξη τωρα δεν ξερω πως τα μιλας τα αγγλικα αλλα καλο ειναι να βλεπεις ταινιες που μιλανε αγγλικα πιο συχνα ωστε να παρεις λιγο την προφορα.

πριν από 2 χρόνια

GrandBalar

να κοιμομαστε ειναι σημαντικο .....γιατι ειναι λαθος

πριν από 1 χρόνο

I.Schmidt1
I.Schmidt1

το να κοιμόμαστε είναι σημαντικό

πριν από 11 μήνες

Christophe892080

Οπως και το να κοιμασε. Και τα 2 σωστα

πριν από 5 ημέρες

Dimitra956826
Dimitra956826
Mod

Κοιμάσαι* όμως. Αν το γράφατε με έψιλον, λογικά θα το έπαιρνε λάθος, ακόμη και να ήταν στις εναλλακτικές. :Ρ

πριν από 4 ημέρες