1. Форум
  2. >
  3. Тема: English
  4. >
  5. "I need good advice."

"I need good advice."

Переклад:Мені потрібна добра порада.

January 8, 2016

10 коментарів


dtalanov

Чому порада не може бути гарною? Обновіть будь-ласка


Serhiy577273

Я потребую гарної поради


Serhiy577273

Перепрошую "Я потребую гарної поради"


vasyapb

Чому тут не вживається артикль ("a good advice") ?


Ailurus88

Advice є необчислювальним в англійській, тому цей артикль з ним не виткористовується.


Oleksandr_Sp

Мені потрібно гарна порада - не приймає??


UPnV4

Як це "Я потребую доброї поради" - неправильно? Навіщо такі завдання, які ігнорують правила української мови?


vovarpd

а підказка не підходить ?


Roman173158

Хороша порада


tOEx9MtU

Як це порада не обчислюється. Є одна порада а може бути декілька

Вивчайте англійську мову, приділяючи цьому лише 5 хвилин на день. Безкоштовно.