Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"Annem ve o kardeşler."

Çeviri:Meine Mutter und er sind Geschwister.

2 yıl önce

4 Yorum


candost2
candost2

Bu cümledeki "er" fonksiyonu aciklar mısınız? Bu cümlede bir yanlışlık var gibi...

2 yıl önce

mizinamo
mizinamo

Bu cümlede, "er", "o" demek.

  • annem = meine Mutter
  • ve = und
  • o = er
  • kardeşler = (sind) Geschwister

"Meine Mutter und sie sind Geschwister" da olabilir.

"er", erkek kişi için kullanılır, "sie" ise dişi kişi için kullanılır.

2 yıl önce

Mustafa622113

Annem ve o kardeştirler çevirisi daha doğru olur. Diger cümle biraz devrik olmuş.

1 yıl önce

Hayat894387

Yanlis ben almanyada oturuyorum cümleyi yanlis yazmislar

2 ay önce