"Annem ve o kardeşler."

Çeviri:Meine Mutter und er sind Geschwister.

January 9, 2016

5 Yorum


Mustafa622113

Annem ve o kardeştirler çevirisi daha doğru olur. Diger cümle biraz devrik olmuş.

June 7, 2017

candost2

Bu cümledeki "er" fonksiyonu aciklar mısınız? Bu cümlede bir yanlışlık var gibi...

January 9, 2016

mizinamo

Bu cümlede, "er", "o" demek.

  • annem = meine Mutter
  • ve = und
  • o = er
  • kardeşler = (sind) Geschwister

"Meine Mutter und sie sind Geschwister" da olabilir.

"er", erkek kişi için kullanılır, "sie" ise dişi kişi için kullanılır.

January 9, 2016

Hayat894387

Yanlis ben almanyada oturuyorum cümleyi yanlis yazmislar

May 31, 2018

BatuhanOra5

Cümle devrik söz konusu anlamı taşıması için kardeştirler demesi gerekiyor

May 11, 2019
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.