1. Forum
  2. >
  3. Konu: German
  4. >
  5. "Annem ve o kardeşler."

"Annem ve o kardeşler."

Çeviri:Meine Mutter und er sind Geschwister.

January 9, 2016

11 Yorum


Mustafa622113

Annem ve o kardeştirler çevirisi daha doğru olur. Diger cümle biraz devrik olmuş.


TieBreaker1

o dendiği zaman ve cinsiyet belirleyici bir ek olmadığı zaman "o" her zaman "sie" olur yani feminin


Hayat894387

Yanlis ben almanyada oturuyorum cümleyi yanlis yazmislar


Bertunum

"Annem ve o, kardeşler" tümcesi daha doğru olur. Kardeştirler de olur. Virgül önemlidir.


BatuhanOra5

Cümle devrik söz konusu anlamı taşıması için kardeştirler demesi gerekiyor


fazlielmas

Bertumun yorumu dahz doğru


MustafaKIL347179

Kardeşler çoğul (plural) sie sind olmalı ben hatalı isem birisi açıklasın (er) çoğlu nerde var yazar mısınız?

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.