1. Φόρουμ
  2. >
  3. Θεμα: English
  4. >
  5. "Έχω τα βιβλία των αντρών."

"Έχω τα βιβλία των αντρών."

Μετάφραση:I have the men's books.

January 9, 2016

14 σχόλια


Ioanna678593

"I have the books of the men" το δέχεται επίσης σωστό


Snakes37

Γιατι οχι Έτσι: I have the mens' books??


MarsTheSoap

Γιατί η κτητική απόστροφος (κι έπειτα από αυτήν μαρικές φορές το «s») μπαίνει πάντα μετά από το ουσιαστικό στην ενική ή πληθυντική του μορφή.

Το “man” κάνει πληθυντικό “men” (και όχι «mens»). Επομένως, η απόστροφος και το s θα πρέπει να μπουν μετά το ουσιαστικό «οι άνδρες», άρα μετά το men, χωρίς να μεσολαβήσει κάτι άλλο ενδιάμεσα.

Άρα, the man’s books = τα βιβλία του άνδρα

The men’s books = τα βιβλία των ανδρών

Λέξη “mens” δεν υπάρχει για να σχηματίσει κτητική σύνταξη.

Ελπίζω να βοήθησα. :)


ZaranisSta

Εγραψα ακριβως την απαντηση και μου την βγαλατε λαθος


jaye16

Εμείς οι διαχειριστές δεν έχουμε την δυνατότητα να δούμε τις απαντήσεις σας.

Θα έπρεπε να έχετε κάνει πρώτη την ΑΝΑΦΟΡΑ και στη συνέχεια να δημοσιεύτηκε εδώ.

Πώς να κάνετε μια ΑΝΑΦΟΡΆ]:

1.Πηγαίνετε στο κάτω μέρος της σελίδας με την άσκηση:

  1. Κάντε κλικ στην ΑΝΑΦΟΡΆ:

  2. Κάντε κλικ στην αναφορά που θέλετε να στείλετε.

-Ο ήχος δεν ακούγεται σωστός. -Οι βοήθειες δεν είναι διαθέσιμες

-Η Σωστή απάντηση" είναι αφύσικη ή έχει λάθη.

-Ο ήχος δεν ακούγεται σωστός.

-Οι βοήθειες δεν είναι διαθέσιμες

-Η απάντησή μου πρέπει να γίνει δεκτή.

Στη συνέχεια παρακαλώ, προσθέστε ένα σχόλιο στη Συζήτηση ότι έχετε κάνει μια ΑΝΑΦΟΡΑ.

Σας ευχαριστούμε για τη συνεργασία και την κατανόησή σας.


Natasa544317

I have men's books γιατί είναι λάθος;


D_..

Επειδή λείπει το οριστικό άρθρο the. Εσείς γράψατε το αντίστοιχο "έχω βιβλία ανδρών", όχι "έχω τα βιβλία των ανδρών".


Tzortzis12

Στα Ελληνικα μπορουμε να παραλειψουμε το the


D_..

Όχι, δεν μπορούμε. Ούτε το "Έχω τα βιβλία αντρών" ή "Έχω βιβλία των αντρών" είναι σωστές μεταφράσεις του I have the men's books.


KOSTAZIO

Κάντε εγγραφή στο κανάλι μου στο YouTube που λέγετε KOSTAZIO


KOSTAZIO

Κάντε εγγραφή στο κανάλι μου στο YouTube που λέγετε KOSTAZIO


KOSTAZIO

Κάντε εγγραφή στο κανάλι μου στο YouTube που λέγετε KOSTAZIO


KOSTAZIO

Κάντε εγγραφή στο κανάλι μου στο YouTube που λέγετε KOSTAZIO

Μάθε Αγγλικά αφιερώνοντας μόνο 5 λεπτά τη μέρα. Δωρεάν.