Дуолінго – найпопулярніший у світі спосіб вивчення мов. Більше того, це цілком безкоштовно!

"Яка найкраща техніка?"

Переклад:What is the best technique?

2 роки тому

5 коментарів


DenysLykov
DenysLykov

What technique is the best? - так теж можна сказати.

2 роки тому

Fb8U1
Fb8U1

У питальному реченні присудок стоїть перед підметом.

2 роки тому

DenysLykov
DenysLykov

What technique ~ What kind of technique. And how about "What time does the train leave" and many other examples? In English the main rule is to put auxiliary verb before the subject. The subject can be complex structure - "Can all of the team be here at ten o'clock?". "all of the team" is the subject.

2 роки тому

Fb8U1
Fb8U1

What time does the train leave? Тут допоміжне does стоїть перед підметом train згідно з правилом. У реченні про найкращу техніку підмет technique теж має стояти після присудка is, а означення the best стосується підмета і стоїть перед ним. What is the best technique?

2 роки тому

Fb8U1
Fb8U1

В іншому прикладі допоміжне can також стоїть перед підметом all of the team. Ваші приклади підтверджують правило.

2 роки тому