1. Форум
  2. >
  3. Тема: English
  4. >
  5. "Яка найкраща техніка?"

"Яка найкраща техніка?"

Переклад:What is the best technique?

January 9, 2016

7 коментарів


DenysLykov

What technique is the best? - так теж можна сказати.


Fb8U1

У питальному реченні присудок стоїть перед підметом.


DenysLykov

What technique ~ What kind of technique. And how about "What time does the train leave" and many other examples? In English the main rule is to put auxiliary verb before the subject. The subject can be complex structure - "Can all of the team be here at ten o'clock?". "all of the team" is the subject.


Fb8U1

What time does the train leave? Тут допоміжне does стоїть перед підметом train згідно з правилом. У реченні про найкращу техніку підмет technique теж має стояти після присудка is, а означення the best стосується підмета і стоїть перед ним. What is the best technique?


Fb8U1

В іншому прикладі допоміжне can також стоїть перед підметом all of the team. Ваші приклади підтверджують правило.


Sergey774

Чому не можна which замість what? Яке є правило їх застосування?


Fb8U1

Which - коли є вибір із кількох відомих об'єктів. У інших випадках - what.

Вивчайте англійську мову, приділяючи цьому лише 5 хвилин на день. Безкоштовно.