1. Форум
  2. >
  3. Тема: English
  4. >
  5. "Я не згодна."

"Я не згодна."

Переклад:I do not agree.

January 9, 2016

5 коментарів


nataliya.pryk

Скажіть, а це можна перекласти як "I am not agree"? Чи відрізняється таке речення від "I do not agree". Варіант з do прийняло, з am не пробувала.


Fb8U1

Дієслово при запереченні у часових формах Simple потребує допоміжного дієслова do. Дієслово-зв'язка am вживається із прикметниками. Деякі англійські слова можуть бути різними частинами мови. Словник показує, що agree може бути тільки дієсловом, але не прикметником. Тому в цьому реченні am не приживеться.


rawstick

"Я не є погоджуюсь"... якось так. :)


Perstar

один варіат презент сімпл, інший (з to be) контінюез. обидва правильні. традиційно для контінюез має бути часовий маркер - "зараз". дивно що не приймає disagre

Вивчайте англійську мову, приділяючи цьому лише 5 хвилин на день. Безкоштовно.