1. Forum
  2. >
  3. Konu: German
  4. >
  5. "Nein, diese Strecke ist nich…

"Nein, diese Strecke ist nicht möglich."

Çeviri:Hayır, bu güzergah mümkün değil.

January 9, 2016

10 Yorum


mkarabiy

rota yerine yol da kabul edilmeli. Mümkün değil yerine imkansız da kabul edilmeli, anlamları aynı.


humetin

eine lange, weite, kurze, kleine Strecke uzun, geniş, kısa, küçük bir yol - (belirli-belirsiz uzaklık)


humetin

Eine schöne Strecke (Sagt man so?)


Eralporkun

Hayır, bu güzergah imkansız


SteffiBookworm

Nein, diese Strecke ist unmöglich.


humetin

Hayır, bu güzergah olanaksız (unmöglich).


SteffiBookworm

Bu kelime için teşekkürler, bunu şimdiye kadar bilmiyordum.

"...nicht möglich" ve "...unmöglich"'nin anlamı benzerdir.
Fakat olumsuzluk farklıdır. Birincisi "nicht - değil" kullanır, ikincisi ise negatif sıfat kullanır.

Almanca'da bazı olumsuz sıfatlar "un-" ön ekine sahiptir.
möglich - unmöglich
genau - ungenau


humetin

tuz - tuzSUZ / yağ-yağSIZ / olumsuzluk -yokluk ekleri : sız -suz

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.