Duolingo jest napopularniejszą metodą nauki języków na świecie. A co najlepsze, jest w 100% darmowe!

"Ty lubisz każdego."

Tłumaczenie:You like everyone.

2 lata temu

5 komentarzy


Pan_Dominik

Dlaczego można to przetłumaczyć jako: "You like each 1" ? Takie troche dziwne.

2 lata temu

adka2004

Jaka jest różnica między everyone a everybody?

1 rok temu

Sulllak

Everyone - każdy z osobna Everybody - wszyscy razem

1 rok temu

WarsawWill
WarsawWill

Nie ma prawdziwej różnicy

everyone = everybody
someone = somebody anyone = anybody
no one = nobody

Formy z "-one" są trochę bardziej popularny. Formy z "-body" są trochę bardziej nieformalne.

1 rok temu

Sulllak

W zdaniach twierdzących "anyone" oznacza "każdego" (tylko w przeczących oznacza "nikogo") więc czemu jest źle?!

2 lata temu