1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "The consequence"

"The consequence"

Fordítás:A következmény

January 10, 2016

11 hozzászólás


gotaTemesv

Következtetést nem jelent?

January 10, 2016

Tarnai

Konzekvencia; konklúzió.

January 10, 2016

Harga

(Következtetés) Nem rossz, de erre gyakoribb a "conclusion".

March 1, 2019

Horgaszbol

Tanulság

June 28, 2017

csabesz3

Csatlakozom az előttem "szólóhoz", pláne ha megfejtésként az adott szó jelenítette meg! Jól lenne végre eldönteni, hogy melyiket haszáják, használjuk a feladat megoldásánál!

July 25, 2017

csabesz3

Magyarországon tessék végre magyar szavakat használni, ne pedig magyarosítottakat egy-egy feladat megoldásánál,mert az ilyen apró kis hibákkal el lehet venni az ember kedvét a tanulástól! Tiszteletem!

July 25, 2017

Veronika162136

Kovetkeztetes. Van ahol innen fordittatja angolra.

August 26, 2017

Hajdusec

A magyar nyelvben többféle lehetőség van erre a kifejezésre vonatkozóan.

December 23, 2017

bakteros

Miért nem magyar anyanyelvű készíti a feladatot

September 12, 2018

Harga

Mert akik készítik, nem magyarok. (Készen kapjuk amerikaiaktól.)

June 2, 2019

JoeSzab

Konzekvencia , konklúzió, következmény, következtetés...

May 29, 2019
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.