Duolingo je nejoblíbenější způsob na světě, jak se naučit jazyk. A co je nejlepší, je 100% zdarma!

"My prodáme ty boty."

Překlad:We will sell the shoes.

před 2 roky

9 komentářů


David565649
David565649

nejde pouzit misto shoes boots?

před 2 roky

Nemesis_NaR

Jde, ale pozor, "boots" znamená vysoké boty, tedy např kozačky, holínky nebo pohory.

před 2 roky

TomJuina

A kozačky, holínky a pohory nejsou snad boty? Ve větě nebylo specifikováno jaké boty. Odpověď měla být uznána...

před 1 rokem

Nemesis_NaR

Jsou to samozřejmě boty a "boots" jako odpověd většinou uznáváme, ale hodně lidí se mylně domnívá, že můžou říct "boots" i svojim teniskám, což prostě není pravda.

Každopádně neuznání "boots" u této věty nás vede zpátky ke známému tlačítku "Ohlásit problém", viz https://www.duolingo.com/comment/7117296

před 1 rokem

Rybizek

Proc je zde will, kdyz je veta v pritomnem case? Jak by pak bylo " My budeme prodavat ty boty?".

před 2 roky

Nemesis_NaR

"Prodat" je dokonavé sloveso a tvar "prodám" vyjadřuje budoucnost. Viz: http://www.mojecestina.cz/article/2013110101-slovesny-vid-dokonava-a-nedokonava-slovesa

Jako překlad věty "Budeme prodávat boty" bych viděl spíš anglický budoucí průběhový čas "We will be selling shoes"

před 2 roky

Rybizek

Děkuji za vysvětlení. Mějte se

před 2 roky

LubomirBal
LubomirBal

Dobrý deň prečo nem"že byť " We will sell that shoes."

před 1 rokem

kacenka9
kacenka9
Mod

Protoze 'that' je jednotne cislo'. Mnoze je 'those'

před 1 rokem