Duolingo este cea mai populară metodă de învățare a limbilor străine în lume. Și mai bine, este 100% gratis!

"Ce alte opțiuni am?"

Traducere:What other options do I have?

acum 2 ani

3 comentarii


patrunjel1959

De ce in contextul acestei propozitii "ANOTHER" este gresit?

acum 2 ani

fantomitzah
fantomitzah
Mod

Cuvântul "another" este format din "an" + "other", adică în traducere "un alt"/"o altă", se referă doar la singular. De exemplu "I have another option." = "Eu am o altă opțiune."

Dar "other" = "alt"/"altă"/"alți"/"alte" poate fi folosit atât la singular, cât și la plural.
În propoziția de aici avem "options" la plural, deci trebuie folosit "other".

acum 2 ani

patrunjel1959

Thank you!

acum 2 ani