"Yürüdükten sonra koşarız."

Çeviri:Nachdem wir gehen, laufen wir.

January 10, 2016

16 Yorum


onucharf

laufen yürümek demek rennen ise koşmak. gehen gitmek. Bu soru bence hatalı

February 11, 2017

Ethem.Alp

Hayır laufen koşmak demek gehen in bir diğer anlamı da yürümek. Rennen normal koşudur laufen ise jogging gibi hafif koşmak

August 21, 2017

neriman988895

Bende aynı fikirdeyim

September 24, 2018

Baranrks

Wir laufen nachdem gehen wir? Şu neden olmuyor?

November 8, 2018

Momo.Reza

"Nachdem wir gegangen haben, laufen wir" doğru mu ?

January 10, 2016

mizinamo

Bence "Nachdem wir gegangen sind, laufen wir" doğru.

(gehen, "haben" değil "sein" ile kullanılıyor.)

January 11, 2016

Momo.Reza

Danke

January 12, 2016

Diana.888

Evet, mizinamo, sizin cevabınız ve cümle doğru. Neden yani bu sorunun cevabısında Almanca cümle yanlış???!!! Cümlede "nachdem" bağlacıyla iki şimdiki zaman olamaz!!!!!

(Türkçem için lütfen kusura bakma, Türk sözcüsü değilim, ama Almanca hakkında bir şey biliyorum. Ve buradaki - Duolingo´daki - cümleler "nachdem" ile ve iki şimdiki zaman ile gerçekten yanlış...)

January 17, 2019

kinte_kunta

Gehen=gitmek, yürümek. Laufen=kosmak. Rennen=acele etmek, yaris

May 10, 2017

muradioo

Wir nahdem gehen aber laufen

July 25, 2017

adil683497

Uglama sacmaliyor bildiğin ya kusrta öğrendiğim sekilde giriyorum kabul etmiyor Ben hergun anlmanlarla konsuyorum gahette sorun varmı yokmu die soruyorum sorun yok diyorlar bu uglama hatalı

August 31, 2018

Mehmet821171

Nachdem yerine Danach olmaz mı?

January 21, 2019

Mehmet821171

Yani ikisi de doğru değil mi?

January 21, 2019

mizinamo

Olmaz.

danach = ondan sonra; sonradan

Meselâ: Wir gehen. Danach laufen wir.

January 21, 2019

SibanM

"Nachdem wir gehen, wir laufen." dedim habul etmedi. Bu sıralama neye göre yapılıyor. Hep bu sıralama yüzünden hata veriyor. Var mı bunu öğrenebileceğim bir açıklama?

February 22, 2019

TheSowil

Tahmin yürütüyorum, bu tür yapılar Almancada cümlenin bir kısmını devrik yapıyor olabilir.

July 1, 2019
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.