1. Forum
  2. >
  3. Konu: German
  4. >
  5. "Yürüdükten sonra koşarız."

"Yürüdükten sonra koşarız."

Çeviri:Nachdem wir gehen, laufen wir.

January 10, 2016

18 Yorum


onucharf

laufen yürümek demek rennen ise koşmak. gehen gitmek. Bu soru bence hatalı


alparslan_

Hayır laufen koşmak demek gehen in bir diğer anlamı da yürümek. Rennen normal koşudur laufen ise jogging gibi hafif koşmak


Baranrks

Wir laufen nachdem gehen wir? Şu neden olmuyor?


Glsen621225

Çünkü cümleye 'yürüdükten sonra' diye basladigi icin kabul etmiyor. Aslında yanlış değil ama kendi dizdigi sıraya göre istediği için kabul etmiyor :(


SemaEma1

http://lerngrammatik.de/regeln_satz_temporalsatz_nachdem_1.htm

"Nachdem" bir şeyi yaptıktan sonra anlamı veriyor ve bundan dolayı 'nachdem'in bulunduğu cümle geçmiş zaman olmak zorunda.


bigbear890

cumle sirasi nasil olacak yani nachdem nereye wir nereye nasil anlayacagiz


adil683497

Uglama sacmaliyor bildiğin ya kusrta öğrendiğim sekilde giriyorum kabul etmiyor Ben hergun anlmanlarla konsuyorum gahette sorun varmı yokmu die soruyorum sorun yok diyorlar bu uglama hatalı


SibanM

"Nachdem wir gehen, wir laufen." dedim habul etmedi. Bu sıralama neye göre yapılıyor. Hep bu sıralama yüzünden hata veriyor. Var mı bunu öğrenebileceğim bir açıklama?


TheSowil

Tahmin yürütüyorum, bu tür yapılar Almancada cümlenin bir kısmını devrik yapıyor olabilir.


Glsen621225

Ana cümle ve yan cümle durumundan kaynakli. Nachdem ile başlayan cümle yan cümledir ve yan cümle bitiminde virgül kullanılır. Virgülden sonra ana cümle başlayınca özne ile başlamaz, fiil ile başlar. Türkçe cümle dizilimindeki gibi özne ile başlayınca yanlış cümle olur. Soru cümlesi olsaydı önce ana soru cumlesi kullanılmak zorunda olurdu, sonra yan cümle. Bu da soru cümlesisin diziliş kuralıdır.


my1404

Yanlış bu soru ya


Bruno673017

Nach dem Gehen laufen wir. Oder Nachdem wir gegangen sind laufen wir.


Betl361835

Richtig ist: Nachdem wir gelaufen sind! "Nachdem" erfordert Vorzeitigkeit!


AliEfe682390

"nachdem wir gehen, rennen" wir hatalı diyor. Hatalı olan yeri belirtirseniz sevinirim arkadaşlar


Betl361835

Richtig wäre: nachdem wir gegangen sind, kaufen wir


improtheater

Bitte Duolingo korrigiere den Fehler! "Nachdem" erfordert Vorzeitigkeit. 2x Präsens ist falsch. Richtig ist: Nachdem wir gegangen sind, laufen wir.


Ebrar396944

Gehen nasıl yürüyüş olarak veriliyor yaa. Bu program gittikçe saçmalamaya başladı. Türkçe tercüme hatasından dolayı sürekli can gidiyor. Bu da motivasyonun düşmesine sebep oluyor. Lütfen bir el atın bu olaya


Ahmet89903

Wir laufen nachdem spazieren cümlesinde yanlış olan nedir

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.