Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"Yürüdükten sonra koşarız."

Çeviri:Nachdem wir gehen, laufen wir.

2 yıl önce

6 Yorum


onucharf

laufen yürümek demek rennen ise koşmak. gehen gitmek. Bu soru bence hatalı

1 yıl önce

Ethem.Alparslan

Hayır laufen koşmak demek gehen in bir diğer anlamı da yürümek. Rennen normal koşudur laufen ise jogging gibi hafif koşmak

11 ay önce

Momo.Reza
Momo.Reza

"Nachdem wir gegangen haben, laufen wir" doğru mu ?

2 yıl önce

mizinamo
mizinamo

Bence "Nachdem wir gegangen sind, laufen wir" doğru.

(gehen, "haben" değil "sein" ile kullanılıyor.)

2 yıl önce

Momo.Reza
Momo.Reza

Danke

2 yıl önce

muradioo

Wir nahdem gehen aber laufen

1 yıl önce