"Yürüdükten sonra koşarız."

Çeviri:Nachdem wir gehen, laufen wir.

3 yıl önce

14 Yorum


onucharf

laufen yürümek demek rennen ise koşmak. gehen gitmek. Bu soru bence hatalı

1 yıl önce

Ethem.Alparslan

Hayır laufen koşmak demek gehen in bir diğer anlamı da yürümek. Rennen normal koşudur laufen ise jogging gibi hafif koşmak

1 yıl önce

neriman988895

Bende aynı fikirdeyim

4 ay önce

Baranrks
Baranrks

Wir laufen nachdem gehen wir? Şu neden olmuyor?

2 ay önce

Momo.Reza
Momo.Reza

"Nachdem wir gegangen haben, laufen wir" doğru mu ?

3 yıl önce

mizinamo
mizinamo

Bence "Nachdem wir gegangen sind, laufen wir" doğru.

(gehen, "haben" değil "sein" ile kullanılıyor.)

3 yıl önce

Momo.Reza
Momo.Reza

Danke

3 yıl önce

Diana.888
Diana.888

Evet, mizinamo, sizin cevabınız ve cümle doğru. Neden yani bu sorunun cevabısında Almanca cümle yanlış???!!! Cümlede "nachdem" bağlacıyla iki şimdiki zaman olamaz!!!!!

(Türkçem için lütfen kusura bakma, Türk sözcüsü değilim, ama Almanca hakkında bir şey biliyorum. Ve buradaki - Duolingo´daki - cümleler "nachdem" ile ve iki şimdiki zaman ile gerçekten yanlış...)

6 gün önce

kinte_kunta

Gehen=gitmek, yürümek. Laufen=kosmak. Rennen=acele etmek, yaris

1 yıl önce

muradioo

Wir nahdem gehen aber laufen

1 yıl önce

adil683497

Uglama sacmaliyor bildiğin ya kusrta öğrendiğim sekilde giriyorum kabul etmiyor Ben hergun anlmanlarla konsuyorum gahette sorun varmı yokmu die soruyorum sorun yok diyorlar bu uglama hatalı

4 ay önce

Mehmet821171

Nachdem yerine Danach olmaz mı?

2 gün önce

Mehmet821171

Yani ikisi de doğru değil mi?

2 gün önce

mizinamo
mizinamo

Olmaz.

danach = ondan sonra; sonradan

Meselâ: Wir gehen. Danach laufen wir.

2 gün önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.