"Ich bin ein Mann!"

Çeviri:Ben bir erkeğim!

January 10, 2016

34 Yorum


ArmenArali1

Burada mann tanımını sağlayan sözcük hangisi acaba biri söyleyebilir mi?

January 21, 2018

iremakpinr

Ein olduğu için mann gelir çünkü artikeli der dir. Eğer eine olsaydı frau gelirdi çünkü artikeli die.

May 19, 2018

HavinBerk

Evet

June 11, 2019

AZRA272571

Adam=Mann

June 25, 2019

salimzilla

Ben biliyorum adam

July 22, 2019

betl177418

Erkek demek

March 13, 2019

AsyaMeliha

Ein

September 9, 2018

nikibloodg4

Frau yada mann ne fark ediyorki

January 13, 2018

MrsNavy

Bir adam:Ein mann Bir kadin:Eine frau

February 4, 2018

iremakpinr

Eine olunca Frau olur ein olunca Mann

May 19, 2018

Aysu652553

Bak şimdi artikeli die olsaydı Frau olurdu ama die değil der diyo

December 15, 2018

HiranurCim1

kadın = frau bir kadın derken ein yerine eine olur

January 24, 2019

MrsNavy

Frau uada mann geleceginizi nasil ayirt ediyoruz ?

February 4, 2018

ItsSewgi

Frau için eine gelir

July 1, 2019

gelmezolay

frau deyince eine gelir mann derken sadece ein denir

August 18, 2019

EfekanDemir

Bin ne

November 26, 2016

mizinamo

"...im" demek.

Ich bin ein Mann = Ben bir erkeğim.

November 27, 2016

gorkemybt

Artikeli das ve der olan kelimelerin başına "ein" ,artikeli die olan kelimelerin başına ise "eine" gelir. Ein ve eine nin anlamı "bir"dir.

December 29, 2018

Bahar_0642

kadın da olabilirdi soru yanlış,

March 21, 2019

gelmezolay

yanlış değil, eine deseydi kadın olurdu ein derse adam der soru hatalı değil yani :)

August 18, 2019

nicolas798790865

Mann=adam/erkek Ein=bir Bin=bir Ich=ben

August 9, 2019

trkanko0

Mann erkek cinsiyet olduğu için önüne neden der gelmemiş.

November 11, 2016

jack319969

der turkcede karsiligi yok.. ingilizcedeki the ile ayni anlam. belirli yada daha once bahsedilen bir seyden once kullanilir daha once bahsedilen yada belli bir kisiden bahsedilirse der kullanirdi. ama herhangi bir adam oldugu icin ein gelimis. ein ise bir. turkcedeki belirtisiz isim tamlamasi olarak dusunulebilir... (herhangi) bir adam

July 20, 2018

DefneOuz

Der yerine ein kullanılmış das ve der e ein kullanılır die ye eine kullanılır

February 15, 2018

iremakpinr

Burada bir adam diyor bundan dolayı ein gelmiş. Ein Almancada bir demek

May 19, 2018

AsyaMeliha

Cevabı söylemek olurdu

September 9, 2018

nurgl645664

der - ein ich bin ein mann belirsiz oldugu için o an orda ise dogruysa der

September 1, 2017

Esra243005

Frau da der mann de ein mi kullanacagiz anlamadim

October 6, 2018

Bora923481

Imla hatalarini yanlis olarak algiliyor sistem.. "Ben bir Erkegim" de yumusak g. Kullanmadigim icin yanlis sonun veriyor

February 26, 2019

EfeTorun

Omişit

January 21, 2019

muratimre0

abi insan demek degilmi ya

November 15, 2016

trkanko0

Mann erkek demek. İnsan Mensch.

November 16, 2016

suleyman_123

mann adam demek

January 10, 2016

mizinamo

"Ben bir adamım!" da kabul ediliyor.

January 11, 2016
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.