1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "He is already here."

"He is already here."

Překlad:On už je tady.

January 10, 2016

5 komentářů

Řazení od nejlepšího příspěvku

MichalKuera

Chtěl bych se zeptat na slovosled věty. Byl jsem naučeny: "He already is here. Frekvenční příslovce má být před významovým slovesem" http://www.helpforenglish.cz/article/2008030602-prislovce-urcujici-frekvenci můžu poprosit o vysvětlení od zkušenějších? Díky moc

January 29, 2016

kacenka9

Ale v te poucce v tom odkazu jste prehledl, ze je-li tim slovesem 'byt', tak je to obracene.

January 29, 2016

MichalKuera

Prave to ctu, diky moc za objasneni a omlouvam se za hloupy dotaz. Duolingu fandim, pomaha mi s anglictinou v zahranici. Jen tak dal!!

January 29, 2016

MatyldaKon

Proč to není "Už tu je také"?

February 19, 2016

nueby

Protože překládáme anglickou větu, ve které chybí obdoba českého slova "také".

February 19, 2016
Naučte se Anglicky za pouhých 5 minut denně. Zdarma.