Duolingo je nejoblíbenější způsob na světě, jak se naučit jazyk. A co je nejlepší, je 100% zdarma!

"He is already here."

Překlad:On už je tady.

před 2 roky

5 komentářů


MichalKuera

Chtěl bych se zeptat na slovosled věty. Byl jsem naučeny: "He already is here. Frekvenční příslovce má být před významovým slovesem" http://www.helpforenglish.cz/article/2008030602-prislovce-urcujici-frekvenci můžu poprosit o vysvětlení od zkušenějších? Díky moc

před 2 roky

kacenka9
kacenka9
Mod

Ale v te poucce v tom odkazu jste prehledl, ze je-li tim slovesem 'byt', tak je to obracene.

před 2 roky

MichalKuera

Prave to ctu, diky moc za objasneni a omlouvam se za hloupy dotaz. Duolingu fandim, pomaha mi s anglictinou v zahranici. Jen tak dal!!

před 2 roky

MatyldaKon

Proč to není "Už tu je také"?

před 2 roky

nueby
nueby
Mod

Protože překládáme anglickou větu, ve které chybí obdoba českého slova "také".

před 2 roky