1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "Save the cat!"

"Save the cat!"

Překlad:Zachraň tu kočku!

January 10, 2016

19 komentářů


kaudy96

nemýlím li se tak SAVE znamená uložit ne ?? a ne zachránit ??


Voyta
Mod

Znamená to obojí, pokud "uložit" berete v kontextu práce se soubory v počítači.


Charliesle1

"Save the king." Znamená: "Ochraňuj královnu.", nikoliv: "Ulož královnu."


Vlcek1942

Teď mě napadlo, jestli existuje v angličtině výraz pro krásnou ženu/dívku, jako v češtině. Když o nějaké ženě řekneme že "je kočka", jak je to v angličtině? Určitě ne: ,,He is cat."


Nemesis_NaR

Nejčastější asi bude "chick", jakože kuřátko :-)


Dawido69

Save znamena i schovat.Muze byt tedy prelozeno Schovej tu kocku.např před domácim


Charliesle1

"Save place"="Chráněné (bezpečné) místo. Tam je potřeba tu kočku schovat :-)


Jardap1

Chraň tu kočku mi nevzalo, přitom slovo save animals je zde chránit- zachránit


MarquiseDeBat

Právě, zachránit. "Chraň kočku" by odpovídalo spíš "protect the cat".


PetrPetr515904

Je to dokonavé sloveso. Zachránit a chránit není zaměnitelné.


Kesie

Napsala jsem překlad jako "Ochraň tu kočku." a nebylo mi to uznáno. V tomto případě by se též jednalo o "protect the cat" ? :)


Avtokrat

proč ne chraň tu kočku


jezikaca1

schovej tu kočku?


LZt9pqgI

nechápu proč je špatně :ochraňuj tu kočku ???


ZdekaSchoo

asi nečteš dřívější komentáře. ochraňuj (někoho před potenciálním nebo reálným nebezpečím) se překládá jako protect nebo guard, zachraň, spas (duši, osobu, ženu, dítě před smrtí, utonutím...), šetři (peníze, náklady) je save.


royale_snowman

Ja napsal zachran tu kočičku a to mi to nevzalo

Naučte se Anglicky za pouhých 5 minut denně. Zdarma.