1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "Who eats fish?"

"Who eats fish?"

Překlad:Kdo jí ryby?

January 10, 2016

6 komentářů


Pulko1

Mohu se zeptat proč je tam eats a né eat? Nějak mi tam nesedí podmět.


Voyta
Mod

Otázka "who" se, stejně jako "kdo" v češtině, pokládá v jednotném čísle.


Ada167167

Nemělo by být místo,, Who eats fish?'' ,, Who eats fishes? '' protože my duolingo opravilo kdo ji rybu že je správně kdo ji ryby. Nechápu to, vždyť v otázce není Mn. č.


blajdic

Fish může být ryba i ryby nebo rybí ( maso ).


AnekaGajdo

proč to zní jako WHO EATS IS????????????????


Voyta
Mod

Nemusíte se hned rozčilovat, mně to tak třeba nezní. A i kdyby mi to tak znělo, hned vím, že jsem asi slyšel špatně, protože to nedává smysl.

Naučte se Anglicky za pouhých 5 minut denně. Zdarma.