1. Форум
  2. >
  3. Тема: English
  4. >
  5. "The girls are children."

"The girls are children."

Переклад:Ці дівчата - діти.

January 10, 2016

8 коментарів


vadym26

"Дівчата - діти" - не підходить.


Ediopol

Тому що в цьому додатку артикль "the" перекладається як "цей, ця, це, ці".


VirtualSUN

"The" - не є "ці"!!! Коли ви вже виправите?!.


KaaBb

Чому не підходить "Дівчата це діти?"


VirtualSUN

The - не є - ці


VirtualSUN

Чим "Дівчата є дітьми" відрізняється від "дівчата це діти"?


Vova_Z

Дівчатка ?


Irena966486

чому у мене помилка - " ці дівчата - діти"?

Вивчайте англійську мову, приділяючи цьому лише 5 хвилин на день. Безкоштовно.