Duolingo je nejoblíbenější způsob na světě, jak se naučit jazyk. A co je nejlepší, je 100% zdarma!

"Mluvíš jako oni."

Překlad:You speak like them.

před 2 roky

11 komentářů


Chatulov
Chatulov

A co tohle: You speak the way they do

před 1 rokem

Sunnyx7

you speak as them?

před 8 měsíci

Tomas.2004

proc nemuze byt "you talk like they" ?

před 2 roky

widle
widle

Protože oni tu nejsou podmět věty, ale předmět, proto tam patří "them" a ne "they".

před 2 roky

delfin32bugi

Přeložila jsem to pouze takto: You talk as they. Proč je na konci věty ještě DO?

před 2 roky

jgstcd
jgstcd

Protoze jinak tam nemate sloveso. "As" je spojka. Spoji vety, a vety potrebuji slovesa.

před 2 roky

LetitiateT

Ahaaa! Vďaka! A like je sloveso?

před 1 měsícem

betty545333

Šlo by i : You speak as they? Předem děkuji za odpověď

před 1 rokem

kacenka9
kacenka9
Mod

To by neslo. Takove samostatne zajmeno nejde uplne pouzit. Mozna by slo 'as them', ale 'as' se na rozdil od 'like' pouziva jako prirovnani pred delsi vetou. Kdyz nasleduje 1-3 slova, tak bude vzdy 'like'.

Ale slo by treba 'You speak as they DO'. Pak je tam zajmeno se slovesem a to pomocne 'do' zde neznamena 'delat', ale supluje to speak, aby se nemuselo opakovat. Podobne, jako kdyz se vas nekdo zepta "Do you like it", tak odpovite pouze 'I do" a staci to

před 1 rokem

Milka46313

Dobrý deň, prečo mi neuznalo Do you speak like them?

před 2 měsíci

widle
widle

Protože to je otázka. Zadání je oznamovací věta.

před 2 měsíci