Duolingo este cea mai populară metodă de învățare a limbilor străine în lume. Și mai bine, este 100% gratis!

"She does not speak our language."

Traducere:Ea nu vorbește limba noastră.

acum 2 ani

2 comentarii


GetaBujor

"speak" se transformă în "speaks" doar după persoana a treia singular SHE persoana a treia singular

acum 2 ani

fantomitzah
fantomitzah
Mod

La afirmativ da. Dar aici e forma negativă, unde ai verbul auxiliar acordat cu subiectul ("does", pers. 3 sg.), apoi negația "not", apoi infinitivul verbului principal ("speak").
Pentru mai multe detalii, citește https://www.duolingo.com/comment/5142832.

acum 2 ani