"Der Schmuck"

Çeviri:Mücevher

January 11, 2016

11 Yorum
Tartışma kilitli.


ysnbsgl

Neden her şeye bir artikel koymuşlarsa? Bir kelimenin artikeli der, die, das neye göre konuluyor? Nasıl bileceğiz?


MeteCan9

Ben de çok soruşturdum. Sabiti yokmuş onun. Kelime ezberlerken artikeliyle ezberlemek gerekiyormuş.


Lala925199

Ne zaman das,die,der koymaliyim?Anlayamiyorum


merveilleuxx

Takı anlamına da gelmez mi


k.gokce

Takı için "Schmuckstück" denilir.


MacitSerhat

Bu s li kelimeler çok fazla kafa karıştiriyor


eyma1977

《¿》 ~ ......

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.