"Co říkáš?"

Překlad:What are you saying?

před 2 roky

4 komentáře


MilueDoubk

"What do you saying?".... Proc nemohu pouzit DO?

před 2 roky

Voyta
Voyta
Mod

Otázku s pomocným slovesem do pokládáme jen v případě, že není k dispozici jiné sloveso. Tedy jen, ptáme-li se na přítomný prostý nebo minulý prostý čas. Takže:

"I eat an apple." - "What do you eat?"
"I ate an apple." - "What did you eat?"

Pokud se ptáme v nějakém jiném čase, už máme k dispozici slovesa, pomocí kterých se zeptat.

"I am eating an apple." - "What are you eating?"
"I have eaten an apple." - "What have you eaten?"
"I will eat an apple." - "What will you eat?"

před 2 roky

Pupych
Pupych

Proč nemůže být "What are you talking?" Díky :-)

před 2 roky

Voyta
Voyta
Mod

To by se v češtině řeklo "Co mluvíš?" a také to samozřejmě není správně.

před 2 roky
Naučte se Anglicky za pouhých 5 minut denně. Zdarma.