"Wieso rennst du?"

Çeviri:Neden koşuyorsun?

January 11, 2016

8 Yorum


sleeper_zZZz

"wieso" yerine "warum" kullanamaz mıydık ? Farkı nedir ?

January 23, 2016

mizinamo

Farkı yok. "Wieso, weshalb, warum" aynı şey.

"niye, niçin, neden" gibi. Burada fark var mı?

January 23, 2016

sleeper_zZZz

evet Türkçe de yok tabi ki.Yalnız "weshalb" i ben "bu yüzden" anlamında kullanılıyor diye biliyorum.Siz de diyorsunuz ki wieso ile aynı anlamda.Hangi anlamda olduğunu nasıl bileceğim peki ?

January 24, 2016

mizinamo

A, hayır. "Bu yüzden" için, onlardan sadece "weshalb" mümkün. ("Weswegen" de anlamların her ikisi de olabilir: hem "neden" hem "bu yüzden".)

January 24, 2016

sleeper_zZZz

tamam anladım teşekkür ederim :)

January 24, 2016

inciradel

"Bu yüzden" in anlami " deswegen" veya "deshalb" dir

November 26, 2016

geometrydash213

ikiside aynı

June 16, 2019

humetin

aus welchem Grund? = warum? / wieso?

October 29, 2017
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.