"Wiesorennstdu?"

Çeviri:Neden koşuyorsun?

2 yıl önce

7 Yorum


sleeper_zZZz

"wieso" yerine "warum" kullanamaz mıydık ? Farkı nedir ?

2 yıl önce

mizinamo
mizinamo

Farkı yok. "Wieso, weshalb, warum" aynı şey.

"niye, niçin, neden" gibi. Burada fark var mı?

2 yıl önce

sleeper_zZZz

evet Türkçe de yok tabi ki.Yalnız "weshalb" i ben "bu yüzden" anlamında kullanılıyor diye biliyorum.Siz de diyorsunuz ki wieso ile aynı anlamda.Hangi anlamda olduğunu nasıl bileceğim peki ?

2 yıl önce

mizinamo
mizinamo

A, hayır. "Bu yüzden" için, onlardan sadece "weshalb" mümkün. ("Weswegen" de anlamların her ikisi de olabilir: hem "neden" hem "bu yüzden".)

2 yıl önce

sleeper_zZZz

tamam anladım teşekkür ederim :)

2 yıl önce

inciradel

"Bu yüzden" in anlami " deswegen" veya "deshalb" dir

2 yıl önce

humetin

aus welchem Grund? = warum? / wieso?

1 yıl önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.