1. Форум
  2. >
  3. Тема: English
  4. >
  5. "Тільки цей учитель має досту…

"Тільки цей учитель має доступ до тієї кімнати."

Переклад:Only the teacher has access to that room.

January 11, 2016

9 коментарів


IrinaPidgorna

Поясніть, будь ласка, чому не підходить варіант "Just that teacher has access to the room."


greg.mort

This - that протилежні за значенням слова. А так ви рухаєтесь у правильному напрямку, я б сказав "Just this/the teacher has access to that room" але мені only більше тут до вподоби :)

http://www.espressoenglish.net/difference-between-just-and-only/


Halyna_ua

... has an access.. Пропущено an?


Fb8U1

Думаю, що артикля тут не має бути, бо access - абстрактне поняття, незлічуване (доступ).


fish-key

Як незлічуване? Один доступ, два доступи, три доступи.... Крім того написав "the teacher", програма каже, що треба "that". Ось тут точно не враховано.


Svitland

Теж не розумію, чому "цей вчитель" програма перекладає як that teacher.


5vuC6

"Цей" збиває з пантелику. Він означає this, але це не правильна відповідь.


Kiera346766

"This" may be instead of "that", undoubtedly.


Vladyslav245211

Поясніть будь ласка у чому помилка...

Вивчайте англійську мову, приділяючи цьому лише 5 хвилин на день. Безкоштовно.