Duolingo je nejoblíbenější způsob na světě, jak se naučit jazyk. A co je nejlepší, je 100% zdarma!

"He likes to build houses."

Překlad:Rád staví domy.

před 2 roky

5 komentářů


SilvieGryg

proč ne "On má rád stavět domy"? přece když je někde sloveso ve tvaru "to ....verb" tak je to infinitiv ne?

před 2 roky

Nemesis_NaR

To ale přece není česky. Sice tam v angličtině je infinitiv, ale to neznamená, že musí být i v češtině. V angličtině se řekne, že někdo něco rád dělá tak a v češtině zas jinak, tak to chodí.

před 2 roky

Dasa_52
Dasa_52

proč ne "on má rád stavbu domů"

před 2 roky

gaston68cz

Lze "Líbí se mu stavět domy"?

před 2 roky

widle
widle

Asi jo. Přidala jsem to.

před 2 roky