"Heeft u een kinderafdeling?"

Vertaling:Do you have a children's department?

2 jaar gelden

12 opmerkingen


Jacintha320053

Waarom is "do you have a departement for children" fout

2 jaar gelden

Hannahske

vraag ik me ook af

1 jaar gelden

Andr401435

Because I forgot the 's

1 jaar gelden

DewildeCat

Moet eigenlijk zijn : Do you got a children's department ? of : Do you have a children's department ? Hetgeen er mis is in deze vertaling is .. dat het een vraag is over een kinderafdeling ... en dat dit niet de geijkte uitdrukking is in het Engels (standard expression is) !

1 jaar gelden

The_Duco

you have a children's ward is het goede antwoord kijk maar bij google translate

2 jaar gelden

El2theK
El2theK
Mod

De woordvolgorde wordt niet standaard gebruikt voor het stellen van vragen. Verder is een ward alleen een specifieke afdeling in een ziekenhuis, voor een afdeling in een winkel wordt dus niet ward gebruikt.

Verder is google translate goed om een idee te krijgen wat een woord/zin betekent. Echter, het is geen goed middel om iets mee te vertalen.

2 jaar gelden

kirsten29052006

Waarom is " do you have a children department" fout?

2 jaar gelden

Hannahske

vraag ik me ook af

1 jaar gelden

volkstuin1

omdat er een 's achter children moet staan

1 jaar gelden

FreekVerkerk
FreekVerkerk

Die 's geeft eigenlijk bezit aan; een afdeling VAN kinderen. Terwijl ik bij een kinderafdeling meer denk aan afdeling in een ziekenhuis of een warenhuis. Dus een afdeling VOOR kinderen. Bij een afdeling VAN kinderen denk ik meer aan een afdeing waar je kinderen kunt kopen, of die gemanaged wordt door kinderen.

1 jaar gelden

Gerard932001

do you have a department for children.

2 jaar gelden

Dagmar561739

Nëeeeëeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee

1 jaar gelden
Leer Engels in slechts 5 minuten per dag. Gratis.