"Ik ben naar figuur nummer één in het document aan het kijken."

Vertaling:I am looking at figure number one in the document.

2 jaar gelden

3 opmerkingen


Dvk2
Dvk2Plus

ik dacht dat I am looking zoeken betekent, I am watching meer kijken naar betekent

2 jaar gelden

El2theK
El2theK
Mod
  • I am looking at a document - Ik ben naar een document aan het kijken.
  • I am looking for a document - Ik ben een document aan het zoeken

  • To watch, wordt voornamelijk gebruikt bij het bekijken/observeren van iets dat beweegt.

  • To look (at), wordt voornamelijk gebruikt bij het kijken naar iets met een reden.
2 jaar gelden

Dvk2
Dvk2Plus

Duidelijker, ok bedankt

2 jaar gelden
Leer Engels in slechts 5 minuten per dag. Gratis.