1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "I went for a walk."

"I went for a walk."

Překlad:Já jsem šel na procházku.

January 12, 2016

10 komentářů


tata2420

Já šel na procházku. Proc ne ?


widle

Chce to sloveso. "Já jsem šel...".


RomanNejez

"šel" je sloveso


jgstcd

Dobre, chce to casovano sloveso. "Jít" je take sloveso, ale snad byste nerekl "Já jít na prochazku". V cestine je povoleno, a dokonce povinne, casovano sloveso vynechat v 3. osobe minuleho casu, ale v jinych osobach/casech ne.


another1988

proč ne šel jsem pěšky?


kacenka9

To by muselo byt pouze 'i walked'. Ta nase veta vylozene znamena, ze jsem si vyrazil na spacir (pesky, samozrejme).


MarekJankech

Preklad "Vyrazil jsem na procházku." mi ale neuznalo.


Jakub690662

Já se vydal na procházku. To by mělo jít, proč ne?


BoenaV

Šel jsem na procházku mi vyhodnotilo jako chybu

Naučte se Anglicky za pouhých 5 minut denně. Zdarma.