1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "I went for a walk."

"I went for a walk."

Překlad:Já jsem šel na procházku.

January 12, 2016

10 komentářů

Řazení od nejlepšího příspěvku

tata2420

Já šel na procházku. Proc ne ?

January 12, 2016

widle

Chce to sloveso. "Já jsem šel...".

January 12, 2016

RomanNejez

"šel" je sloveso

May 29, 2016

jgstcd

Dobre, chce to casovano sloveso. "Jít" je take sloveso, ale snad byste nerekl "Já jít na prochazku". V cestine je povoleno, a dokonce povinne, casovano sloveso vynechat v 3. osobe minuleho casu, ale v jinych osobach/casech ne.

May 29, 2016

tata2420

Dekuji

June 5, 2016

another1988

proč ne šel jsem pěšky?

June 29, 2016

kacenka9

To by muselo byt pouze 'i walked'. Ta nase veta vylozene znamena, ze jsem si vyrazil na spacir (pesky, samozrejme).

June 29, 2016

MarekJankech

Preklad "Vyrazil jsem na procházku." mi ale neuznalo.

June 1, 2017

Jakub690662

Já se vydal na procházku. To by mělo jít, proč ne?

June 13, 2017

BoenaV

Šel jsem na procházku mi vyhodnotilo jako chybu

June 14, 2017
Naučte se Anglicky za pouhých 5 minut denně. Zdarma.