Duolingo je nejoblíbenější způsob na světě, jak se naučit jazyk. A co je nejlepší, je 100% zdarma!

"I went for a walk."

Překlad:Já jsem šel na procházku.

před 2 roky

10 komentářů


tata2420
tata2420

Já šel na procházku. Proc ne ?

před 2 roky

widle
widle

Chce to sloveso. "Já jsem šel...".

před 2 roky

RomanNejez

"šel" je sloveso

před 2 roky

jgstcd
jgstcd

Dobre, chce to casovano sloveso. "Jít" je take sloveso, ale snad byste nerekl "Já jít na prochazku". V cestine je povoleno, a dokonce povinne, casovano sloveso vynechat v 3. osobe minuleho casu, ale v jinych osobach/casech ne.

před 2 roky

tata2420
tata2420

Dekuji

před 2 roky

another1988

proč ne šel jsem pěšky?

před 2 roky

kacenka9
kacenka9
Mod

To by muselo byt pouze 'i walked'. Ta nase veta vylozene znamena, ze jsem si vyrazil na spacir (pesky, samozrejme).

před 2 roky

MarekJanke

Preklad "Vyrazil jsem na procházku." mi ale neuznalo.

před 1 rokem

Jakub690662

Já se vydal na procházku. To by mělo jít, proč ne?

před 1 rokem

BoenaVybra

Šel jsem na procházku mi vyhodnotilo jako chybu

před 1 rokem