"Die Großeltern"

Çeviri:Dede ve nine

January 12, 2016

16 Yorum
Tartışma kilitli.


Baranrks

Büyükanne ve büyükbaba neden kabul edilmedi?


merveilleuxx

Nine ve dede şeklinin de kabul edilmesi gerekmez mi


UmutErkanHope

Çünkü o 'B' harfi değil. Klavyede 's' harfini basılı tutun ve çıkan karakterlerden aynısını eşleştirin.


duyfer

di oma: nine der opa:dede imiş :)


humetin

Türkçede "ana/anne" önce gelir (anavatan) - "ana baba günü" - Büyükanne büyükbaba


ibrahims45

Aslında ikisi de aynı ama yazım hatası var diyor ama doğru diyor onda sıkıntı yok


MericEgeEricek

B ve ß ikisi farklı harf. Sye basılı tutunca çıkıyor


nerimanylm1

tek kelime ve buyuk ebevenler anlami


enanasya

Türkçe'de böyle bir ifade yok ana "Büyük ebeveyn" kabul edilmeli bence.


Ahmet89903

Büyükanne büyükbaba neden kabul edilmedi?


Zerrin549164

Yahu ne saçma, ebeveyn yazıyoruz yok büyük anne büyük baba yazıyoruz yok dede ve nine, yok devenin nalı


Hamide788844

Büyükanne,büyükbaba


Hamide788844

Dede,nine diyoruz ve yazmayıp virgül koyduk diye yalnış kabul ediliyor.neden


cihataltintas43

büyük ebeveynler kabul ediliyo

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.