1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "With or without water."

"With or without water."

Překlad:S vodou nebo bez.

January 12, 2016

14 komentářů


petr_73

odpověď "s vodou nebo bez" mé trošku zmatla. cekal jsem skladbu slov "s nebo bez VODY"


RomanovicP

Doslovný překlad je s nebo bez vody. Zmátlo mě, že z nabídky bylo jen vodou. Věta S vodou nebo bez je sice rozumná, ale domnívám se, že by se řekla malinko jinak..


JaroslavKo14

Dobrý den, lze považovat odpověď "S a nebo bez vody" také za spravnou? Děkuji


KristinVt

.také mně to zmátlo


jgstcd

Teoreticky v obou jazycich kdyz se opakuje stejny prvek ve dvou frazich da se vynechat bud z prvni nebo z druhe. V praxi vsak se vynecha z prvni v cestine a z druhe v anglictine.


Honza_U

proč je to zde tedy obráceně?


BareTTT

Mne teraz dalo moznosti s kterych sa nedala slozit spravna odpoved. Dalo sa mi poskladat jedine "S nebo bez vodou" neuznalo mi to ako spravnou odpoved


Nemesis_NaR

Když se dívám do nadpisu diskuze, tak odpověd zjevně měla být "S vodou nebo bez". Každopádně na výběr cvičení vliv nemáme, takže to tam zůstane i nadále...


Gymnastical

If vodo is a gender neutral noun, what case is it in right now? I can't find vodou on my gender neutral ending with "o" chart


Nemesis_NaR

Firstly, "s" (meaning with) is always the seventh case (Instrumental if I'm not mistaken).

Secondly, "vodo" doesn't exist. Nominativ is "ta voda". Therefore you couldn't find it.


Jirina-Kondrova

Dobrý den, lze považovat odpověď "S či bez vody" také za správnou?


kacenka9

Ano da. Pridala jsem tuto moznost.


Oli369849

Vodou tam je stale jako jediny tvar slova.


kacenka9

Pokud odpoved skladate z nabidnutych slov, mate jen jednu moznost. My nemame vliv na to, kterou moznost system nabidne. Ve vasem pripade "S vodou nebo bez"

Kdyz ale odpoved pisete, mate tech moznosti mnohem vice. Konkretne u teto vety jich je 15. Mezi nimi jsou varianty "S nebo bez vody", "S či bez vody"... atd.

Naučte se Anglicky za pouhých 5 minut denně. Zdarma.