1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "He listened to both sides."

"He listened to both sides."

Překlad:On si poslechl obě strany.

January 12, 2016

19 komentářů


KadankJose

Může byt i "On vyslechl obě srany." ?


Voyta
Mod
Plus

Pokud je to poslední slovo jen překlep, tak ano.


Jirka_A

Možná jsem už hodně mimo, ale napsal jsem "On vyslyšel obě strany". Neuznalo mně to a já teď nemůžu přijít, proč by to vlastně tak nemohlo být.


JiNeern

Vyslyšet znamená spíš vyhovět, ale tady jde jasně o sluchové vnímání.


jana832856

obě dvě je také spravne


kacenka9

Ano, to mohlo. Doplneno.


Marcela232565

Přece by mohlo být, že vyslechl obě strany, myslím, že to má i větší logiku


DANNISSIMMO

Je možný překlad? ,,Poslouchal na obě strany." neuznalo totiz.


Johana84594

A jak se poslouchá na obě strany? Nebylo to uznáno, protože je to nesmyslná věta.


Michaela610041

Já si myslela že tam to "si" musí být ale , bez toho "si " mi to šlo což je moc dobrý


LubnaRakov

Může být On slyšel obě strany. - neuznáno


Johana84594

"slyšet" je "hear" Jsou to různá slovesa. Ten, kdo slyší, ještě nemusí poslouchat. A ten, kdo poslouchá, nemusí slyšet.


LubnaRakov

Poslechnul nejde


rudolf.pav

On vyslechnul obě strany, neuznáno a nevím proč?


Johana84594

? vyslechnul ? - Chtělo by to trochu oprášit češtinu.


jenysek

Neuznaná správná odpověď


Johana84594

To je teda informace :-(


Adela.ina

Nerozumim proc je zde predlozka to?

Naučte se Anglicky za pouhých 5 minut denně. Zdarma.