"What is the population of France?"

Переклад:Яке населення Франції?

3 роки тому

12 коментарів


makas29

"Яке населення в Франції"? - duolingo каже, що замість прийменника "в" слід писати "у". Хоч зауваження вірне по правопису, та прискіпливе :)

3 роки тому

Tymofiy-06

Наша мова співуча. А прийменник "B" псує співучість мови.

2 роки тому

71Bz3

А чому не може бути "Яка чисельність населення Франції"

1 рік тому

ChrystjaL

Яка популяція Франції-в чому проблема?

2 роки тому

Egene1960

Популяція - сукупність особин одного виду тваринних чи рослинних організмів, поширена в певній місцевості (який-небудь тлумачний словник укр. мови).

2 роки тому

mEJw2

Тут і мається на увазі сукупніть людского населення (кількість), а не характеристика людей!

2 роки тому

Egene1960

Йдеться про те, що "сукупніть людского населення (кількість)" на українську мову словом "популяція" не перекладається. Українське "популяція" вживається в біологічному сенсі, тоді як англійське "population" може означати "кількість населення" Українською "популяція Франції" звучить так само кумедно як і вираз "поголів'я спортсменів"

2 роки тому

Alsvidmeister

"Йдеться про те, що "сукупніть людского населення (кількість)" на українську мову словом "популяція" не перекладається." - чудово перекладається. Популяція - термін, який стосується " особин одного виду тваринних чи рослинних організмів" і, відповідно, людини також. У біології та медицині скрізь він використовується по відношенню до людей в тому числі.

1 рік тому

Egene1960

У запитанні не вказується, про яку саме популяцію йде мова, але ми розуміємо, що йдеться про людей, причому не про прямоходячих істот з двома вухами і п'ятьма пальцями без перетинок (як правило), а про високорозвинутих особин, що відрізняються здатністю утворювати таку, наприклад державу як Франція. Тобто, біологія тут ні до чого, мова в запитанні про інше. А щодо біології - в різних статтях, можливо, можна побачити всяке, але в галузевих словниках (той же Реймерс) серед численних прикладів вживання терміну "популяція" людського контексту немає.

1 рік тому

Alsvidmeister

Egene1960 - під Вашим коментом немає можливості відповісти, тож відповідаю тут. 1. Біологія завжди "до чого", тому що людина відноситься до царства тварин. 2. Словник Реймерса - словник з природокористування, а не з біології чи демографії. 3. Я кажу не про "різні статті", а про науку демографію, що займається вивченням населення.

1 рік тому

Egene1960

Alsvidmeister Ви явно недолюблюєте конкретні словники на користь узагальненої демографії. Я переглянув з десяток демографічних словників. У жодному немає терміну ПОПУЛЯЦІЯ. А у Реймерса (ПОПУЛЯРНЫЙ БИОЛОГИЧЕСКИЙ СЛОВАРЬ)- є. Відчуваєте, куди я хилю? До того ж, мої знайомі біологи скептично поставилися до можливості вживання ПОПУЛЯЦІЯ стосовно людей і не лише в демографічному значенні. Але якщо ви знаєте солідне джерело, де такого скептицизму немає- прошу повідомити на drobot2002@ukr.net. Це було б цікаво.

1 рік тому

mEJw2

Яка популяція Франції?

2 роки тому
Вивчайте англійську мову, приділяючи цьому лише 5 хвилин на день. Безкоштовно.