1. Форум
  2. >
  3. Тема: English
  4. >
  5. "Today the garden is open to …

"Today the garden is open to the public."

Переклад:Сьогодні цей сад відкритий для громадськості.

January 13, 2016

10 коментарів


fermopili

сьогодні цей сад відкрит для публіки - і чого це помилка


8AQD3

Ну не говорять "відкритий для громадськості", говорять "відкритий для відвідувачів" або "для відвідування".


fermopili

сьогодні цей сад відкритий для відвідання - і чого це помилка


Oleksandr63123

Українською говорять "відкрито для відвідувачів" а не "для громадськості"


HennadiiKozyr

today the garden is open for the public - чому такий варіант не правильний?


Fb8U1

Прийменники в англійській - складна тема. Їх не завжди можна перекладати за словником. Часто прийменники позначають відмінок іменника, котрий в українській впізнаємо за закінченням. У цьому значенні прийменник не перекладається.

Щоб зрозуміти, як думають англомовні, я подумки переробляю речення. Замість Для кого? ставлю Кому? Тепер чітко видно, що це давальний відмінок, а він передається прийменником to.

Про прийменники корисно почитати тут: http://easy-english.com.ua/prepositions-grammar/


greg.mort

'Open to the public' тільки так правильно


DimaPanche1

is open? чому тут не використовується - is opened - як для пасиву?

  • Today the garden is opened to the public

https://www.talkenglish.com/grammar/active-passive-voice.aspx


Fb8U1

Українське Відкритий може бути пасивним дієприкметником (Відкритий Кимось), але може бути і прикметником (описує стан - Відкритий). В англійській, на відміну від української, це різні слова: opened, open. У цьому реченні йдеться саме про стан саду, тому його описали прикметником.


9pWa9

8AQD3 я з тобою згоден !!!

Вивчайте англійську мову, приділяючи цьому лише 5 хвилин на день. Безкоштовно.