"DieFrau"

Çeviri:Kadın

2 yıl önce

21 Yorum


behzadturk
behzadturk

Almanlar bile kendi dillerini bilmiyorlar ne kala bizlere

2 ay önce

yokedici10

Die ne işe yarıyor??

2 yıl önce

TUNAAVU0

O almanların der die das eklerinde kelimelerde kullanılıyo

2 yıl önce

Eluvian_

Eğer bahsettiğimiz kişi/nesne hem dinleyici hem de konuşmacı tarafından biliniyorsa "der/die/das" kullanılır. Bu üçüne belirli tanımlayıcı (belirli artikel) denir.

1 yıl önce

samuraydragon

kadın dedim cevap Kadın dedi. sanırım büyük harf küçük harf de önemli

1 yıl önce

duo223353
duo223353

Doğru söylüyorsanız genelde ilkinde anlamaz ama ikincisinde mutlaka:)

11 ay önce

Narinyk2

O kadın yaptım kabul etmedi

10 ay önce

Ehmed913190

Kadin demektir o kadin deil

3 ay önce

omer_melih__

Feministlerin aq

8 ay önce

SuYildirim13

aynen ha bayan yazdım kadın diyo

3 ay önce

can_ping1234

ya bu die das der artikellerri nasıl oluyor bir açıklasanız?

1 yıl önce

can_ping1234

ya bi ara duo ya kıyafet alıyorduk o neden kalktı acaba bilen var mı?

1 yıl önce

NazarSevca

Die ile der anlamibne

2 yıl önce

alicozturk
alicozturk

der: eril, das: nötr, die: dişil isimlerin tanımlıklarıdır. Ingilizce'de "the" nın yaptığı görevi üstlenirler. Fakat Almanca'da ismin cinsiyetine göre şekil değiştirmektedirler.

2 yıl önce

TwinkleSta15

3-cü şahs hani ingilislerde yokmu he\she\it almanlardada oyle

1 yıl önce

EdaEge1

bayan yazdım yanlış dedi

1 yıl önce

Eluvian_

"Bayan", "Dame" ya da "Lady" için daha uygundur. Kibar halidir yani, bizim burada istediğimiz şey kibar halini değil asıl halini yazmanız. https://www.duolingo.com/comment/20505445

1 yıl önce

saduman.yi

Başka seçenek yoktu. O kadin vardi onu yaptim.

1 yıl önce

duo223353
duo223353

Doğru mu çıktı peki?

11 ay önce

nehocake

ben kadın dedim yanlış varsaydı

1 yıl önce

cicece

Aynen

1 yıl önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.