1. Forum
  2. >
  3. Konu: German
  4. >
  5. "Die Frau"

"Die Frau"

Çeviri:Kadın

January 13, 2016

9 Yorum

Konu önem sırasına göre

duo223353

Doğru söylüyorsanız genelde ilkinde anlamaz ama ikincisinde mutlaka:)

December 13, 2017

Narinyk2

O kadın yaptım kabul etmedi

January 25, 2018

Ehmed913190

Kadin demektir o kadin deil

August 31, 2018

behzadturk

Almanlar bile kendi dillerini bilmiyorlar ne kala bizlere

October 8, 2018

Efe443671

Bayan ı neden kabul etmedi?

January 25, 2019

OnurAksoy15

Das die eine falan onları anlamadım onlar ne

June 23, 2019

MehmetEnes63704

Amina koyum anlamiyor

August 25, 2019

Cellyn10

frau ne demek

August 31, 2019

yunusakyel

lan bayan la kadın aynı şey

September 19, 2019
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.