"Die Frau"

Çeviri:Kadın

2 yıl önce

10 Yorum


behzadturk
behzadturk

Almanlar bile kendi dillerini bilmiyorlar ne kala bizlere

6 gün önce

yokedici10

Die ne işe yarıyor??

2 yıl önce

TUNAAVU0

O almanların der die das eklerinde kelimelerde kullanılıyo

2 yıl önce

Eluvian_

Eğer bahsettiğimiz kişi/nesne hem dinleyici hem de konuşmacı tarafından biliniyorsa "der/die/das" kullanılır. Bu üçüne belirli tanımlayıcı (belirli artikel) denir.

1 yıl önce

samuraydragon

kadın dedim cevap Kadın dedi. sanırım büyük harf küçük harf de önemli

1 yıl önce

duo223353
duo223353

Doğru söylüyorsanız genelde ilkinde anlamaz ama ikincisinde mutlaka:)

10 ay önce

Narinyk2

O kadın yaptım kabul etmedi

8 ay önce

Ehmed913190

Kadin demektir o kadin deil

1 ay önce

omer_melih__

Feministlerin aq

6 ay önce

SuYildirim13

aynen ha bayan yazdım kadın diyo

1 ay önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.