1. Forum
  2. >
  3. Konu: German
  4. >
  5. "Die Frau"

"Die Frau"

Çeviri:Kadın

January 13, 2016

15 Yorum


yokedici10

Die ne işe yarıyor??


Efe443671

Bayan ı neden kabul etmedi?


Almad552534

bayan ve kadın farklı Dame/bayan Frau/kadın demek


Nursima202906

Valla kardeşim bende bilmiyorum bi ❤❤❤ anlamadım.


TuanaSezgin3

Çünkü cevap kandın eyer bayan olsaydı bayanın anlamını söylerdi


TuanaSezgin3

Doğru cevap kadın doğru bildim


bilal236430

Kadin dedim dogru


Esma52706

Şu kontrol noktaları kadar işe yaramaz bir şwy olamaz herhalde. bis bald ın ne demek olduğunu biliyorum bunu 800 kere sorunca fikrim değişmeyecek


Selenahin11

Bir kadin dedim yanlis cikti


TuanaSezgin3

Kadının yanına yanlışıkla iyi ekledim ama olsun


meryem293413

bazen kari;tiriyorum frau yu


Nursima202906

Herkez yaşını yorumlara yazsın bakalım kaç yaşında olan kişiler bu uygulamayı kullanıyo hey sen yorumu okuyan bak kardeşim buraya kadar okumişsun yaz bari yaşını


SefaYlmaz359998

Frau derken r harfinin telafuzu cok sorun yasatiyor

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.