Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"Er ist ein langsamer Bär."

Çeviri:O yavaş bir ayıdır.

0
2 yıl önce

3 Yorum


ozlyr
ozlyr

hayvanları zamir olarak kullanırken "es" mi kullanmalıyız, yoksa başındaki die/der artikellerine uygun olarak er/sie mi kullanmalıyız?

1
Cevap ver2 yıl önce

zey_len

Burada "en yavaş" manası da var mı ? yani "O en yavaş ayı" gibi ?

0
Cevap ver2 yıl önce

mizinamo
mizinamo

Hayır.

O en yavaş ayı, "Er ist der langsamste Bär" demek. (Burada "en" için, "der ...-ste" var.)

1
Cevap ver2 yıl önce