"EristeinlangsamerBär."

Çeviri:O yavaş bir ayıdır.

2 yıl önce

5 Yorum


ozlyr
ozlyr

hayvanları zamir olarak kullanırken "es" mi kullanmalıyız, yoksa başındaki die/der artikellerine uygun olarak er/sie mi kullanmalıyız?

2 yıl önce

zey_len

Burada "en yavaş" manası da var mı ? yani "O en yavaş ayı" gibi ?

2 yıl önce

mizinamo
mizinamo

Hayır.

O en yavaş ayı, "Er ist der langsamste Bär" demek. (Burada "en" için, "der ...-ste" var.)

2 yıl önce

Faruk309668

Daha yavas olması gerekmiyor mu?

3 ay önce

mizinamo
mizinamo

Hayır.

Daha yavaş bir ayı = ein langsamerer Bär.

3 ay önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.