1. Forum
  2. >
  3. Konu: German
  4. >
  5. "Er ist ein langsamer Bär."

"Er ist ein langsamer Bär."

Çeviri:O yavaş bir ayıdır.

January 13, 2016

5 Yorum


Faruk309668

Daha yavas olması gerekmiyor mu?

September 10, 2018

mizinamo

Hayır.

Daha yavaş bir ayı = ein langsamerer Bär.

September 11, 2018

ozlyr

hayvanları zamir olarak kullanırken "es" mi kullanmalıyız, yoksa başındaki die/der artikellerine uygun olarak er/sie mi kullanmalıyız?

August 5, 2016

zey_len

Burada "en yavaş" manası da var mı ? yani "O en yavaş ayı" gibi ?

January 13, 2016

mizinamo

Hayır.

O en yavaş ayı, "Er ist der langsamste Bär" demek. (Burada "en" için, "der ...-ste" var.)

January 13, 2016
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.