"Genau."

Çeviri:Doğru.

January 13, 2016

7 Yorum


medmaxtr

"Tam" anlamı da var eklenmesi lazım. Doğru demek için "Richtig" demek daha mantıklı.


CnrAcrtrk

Tamamen katılıyorum.


mutluasli

Elbette, anlamında da kullanılıyor.


TuranBener

Tabiki doğru sayılmalı


NAZless

Anlaşilmiyoki


Deniz950750

Ben de "doğru" yazdım.Yanlışlık var


bbariskirc

Bin ordan bir burdan kullanilinca insanin kafasi karışıyor hangisi diye

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.