Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"Genau."

Çeviri:Doğru.

2 yıl önce

7 Yorum


medmaxtr

"Tam" anlamı da var eklenmesi lazım. Doğru demek için "Richtig" demek daha mantıklı.

2 yıl önce

CnrAcrtrk

Tamamen katılıyorum.

1 yıl önce

mutluasli

Elbette, anlamında da kullanılıyor.

2 yıl önce

NAZless
NAZless

Anlaşilmiyoki

2 yıl önce

TuranBener

Tabiki doğru sayılmalı

10 ay önce

bbariskirc

Bin ordan bir burdan kullanilinca insanin kafasi karışıyor hangisi diye

1 yıl önce

Deniz950750

Ben de "doğru" yazdım.Yanlışlık var

6 ay önce