"Genau."

Çeviri:Doğru.

January 13, 2016

7 Yorum


medmaxtr

"Tam" anlamı da var eklenmesi lazım. Doğru demek için "Richtig" demek daha mantıklı.

July 10, 2016

CnrAcrtrk

Tamamen katılıyorum.

January 4, 2017

mutluasli

Elbette, anlamında da kullanılıyor.

January 13, 2016

TuranBener

Tabiki doğru sayılmalı

September 29, 2017

NAZless

Anlaşilmiyoki

April 10, 2016

Deniz950750

Ben de "doğru" yazdım.Yanlışlık var

January 30, 2018

bbariskirc

Bin ordan bir burdan kullanilinca insanin kafasi karışıyor hangisi diye

November 17, 2016
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.